| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 14 de enero de 2019

POBLACIONES » Sueca » José Plaza exposa la seua col·lecció de fotografies Natureman a Sueca
» Cultura » Exposiciones » Fotografía

José Plaza exposa la seua col·lecció de fotografies Natureman a Sueca

La mostra romandrà oberta fins al pròxim tres de febrer, de 19:00 a 21:00 hores


._000296

._000300
La sala d'exposicions municipal Els  Porxets de Sueca recull una col•lecció de 22 imatges del fotògraf alzireny, José Plaza que, sota el títol Natureman, mostra un conjunt de fotografies impreses sobre llenç. En les mateixes es pot apreciar una fusió entre elements de la naturalesa i el rostre humà. Les imatges oscil•len entre un metre d'alt i  80 centímetres. Com a comissària de l'exposició figura la també alzirenya Sales Prats. A la inauguració va assistir l'alcaldessa, Raquel Tamarit i el regidor de Cultura, Vicent Baldoví a més de nombrós públic, amics de Plaza i seguidors del fotògraf que van omplir per complet la sala. L'acte va estar amenitzat pel duo musical de blues, Belle de Z i Fernando Herrera. La mostra romandrà oberta fins al pròxim tres de febrer, de 19.00 a 21.00 hores. Les fotografies mostren una artística combinació entre el rostre humà i diferents elements de la naturalesa com a flors, plantes o cels que li confereixen un estil molt personal i artístic. 
Fulgencio Torremocha




El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.