| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 25 de febrero de 2015

POBLACIONES » Mareny de Barraquetes » Jordi Sanjaime, alcalde de Mareny de Barraquetes: "Si el parc natural no ens deixa créixer, no el volem"
» Articulistas » Entrevistas » J.M.O. » Política

Jordi Sanjaime, alcalde de Mareny de Barraquetes: "Si el parc natural no ens deixa créixer, no el volem"

“Gràcies a les actuacions que estem fent al poble, com l’escola o la guarderia, la gent jove està quedant-se a viure al Mareny”



._000243



._000350


 
En la roda d’entrevistes que estem fent des de el diari El Seis Doble fem parada al Mareny de Barraquetes. En l’Ajuntament de la localitat, situat en Casa Carots, ens rep al seu despatx Jordi Sanjaime, alcalde d'esta població costera.
Comencem el repàs preocupant-nos pels comptes del Consistori i, segons ens explica Jordi, estan prou controlats. Des de la seua conversió en Entitat Local Menor, en l’any 1999, tenen millor subvenció i la major part dels diners que se recapten tornen al poble. Continua sent una població majoritàriament agrícola, encara que mols veïns davant la massiva afluència de gent en l’època de bon oratge, estan invertint en el sector servicis.
Ara mateix, l’única cosa que preocupa als habitants del Mareny de Barraquetes es la paralització total que està sofrint el municipi al estar inclosos dins del Parc Natural de l’Albufera. Segons Jordi, si ara mateix es fera una consulta als veïns del poble, demanarien eixir del parc natural; ja que no s’estan fent inversions i tampoc poden fer cap obra per millorar el municipi.
J.M.O.

 



Altres entrevistes
a alcaldes de la Ribera
._000345

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.