| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/02/2014

POBLACIONS » Cullera » Música

Joel Fons Ferrer, el trompeta de la Santa Cecilia de Cullera, forma parte la “The Word Orchestra”

Joel Fons, que afirma “esta es una de las mejores experiencias que he tenido, la orquesta es de un gran nivel asegura


._000243
El joven trompeta de la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecilia de Cullera, Joel Fons Ferrer, desde el pasado mes de noviembre forma parte la “The Word Orchestra”. Esta agrupación la componen cerca de 60 músicos de diferentes nacionalidades que giran por distintos países del mundo bajo la dirección del español Josep Vicent. El trompetista Jairo Fons, uno de los componentes más jóvenes, con tan sólo 19 añosquedó el segundo lugar, en las pruebas de selección a las que se presentó en julio para acceder a la orquesta. Durante el ultimo trimestre de 2013 el joven músico ha participado en la gira programada por la orquesta en diversas ciudades y que les llevado a actuar en conciertos celebrados en Zaragoza, Pamplona, Madrid, y Alicante. La “The Word Orchestra”, tiene previsto en unos meses continuar la gira y esta programando un encuentro en Brasil, coincidiendo con la celebración del Mundial de Futbol. Fons estudia la especialidad de Trompeta en el Real Conservatorio Superior de Música de Madrid. El joven cullerense ha cursado sus estudios de trompeta, en el Centro Profesional de la SMI Santa Cecilia, finalizando las enseñanzas profesionales con una nota de 9’8.
Joel Fons, que afirma “esta es una de las mejores experiencias que he tenido, la orquesta es de un gran nivel asegura” en la actualidad compagina sus clases de trompeta con actuaciones también en la “Orquesta Filarmónica de España”.
Sociedad Musical Instructiva Santa Cecilia de Cullera
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.