| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/09/2017

POBLACIONS » Sueca » Cursos, jornades, tallers » Medi ambient i naturalesa

Interpreta Natura imparte una jornada sobre interpretación del patrimonio en la Muntanyeta dels Sants de Sueca

El taller denominado "La historia que queremos contar" tendrá lugar el próximo 16 de septiembre


El próximo 16 de septiembre tendrá lugar en la Muntanyeta dels Sants de Sueca la jornada de formación sobre interpretación del patrimonio impartida por los expertos de la asociación sin ánimo de lucro Interpreta Natura.
Interpreta Natura quiere acercar las técnicas de interpretación del patrimonio a todos sus socios y también a cualquier interesado en este tema. Por ello, organiza una jornada de formación gratuita abierta a todo el mundo en la que se trabajará un caso práctico. Se ha llamado "La historia que queremos contar".
Plazas limitadas: 15 plazas
Horario: 9:30 a 13 (traer bocadillo para almuerzo)
Lugar: Muntanyeta dels Sants de Sueca. Parque Natural de la Albufera de Valencia
Inscripción en: [email protected]
En la jornada, con un carácter informal y muy práctico, se abordará lo siguiente:
"La historia que queremos contar" es la mejor forma de empezar a plantear una interpretación.
Debemos adecuar la historia que se quiere contar al territorio donde lo queremos contar, a los recursos tanto materiales como inmateriales, a los objetivos o al tema elegido para la interpretación, teniendo en cuenta que la interpretación es la forma más eficaz a la hora de aproximarse a los valores de nuestros espacios tanto naturales como antropizados.
“Una obligación del intérprete es ejercitar nuestras memorias.” F. Tilden.
Interpreta Natura
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.