| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 9 de mayo de 2019

POBLACIONES » La Pobla Llarga » Incendi en una empresa de reciclatge de cartó i plàstics a La Pobla Llarga
» Sucesos

Incendi en una empresa de reciclatge de cartó i plàstics a La Pobla Llarga

No hi ha ferits i en l'incendi estan actuant ja cinc dotacions de Bombers del Consorci Provincial


._000625

._000604
Una alta i extensa columna de fum negre es pot divisar des de molts punts de la comarca, originada per l'incendi que fa una hora s'ha iniciat a La Pobla Llarga. Es tracta d'un incendi de grans dimensions que afecta una empresa de reciclatge de plàstics i cartró, situada en el polígon que hi ha prop de l'estació de ferrocarril de la localitat. Segons ha informat la Policia Local de La Pobla Llarga a El Seis Doble, no hi ha que lamentar ferits i els bombers han traslladat al lloc dels fets cinc unitats, que estan controlant les flames i refredant la resta de l'empresa. 
Des de l'Ajuntament de La Pobla Llarga informen: "S’ha iniciat un incendi en una empresa de plàstics ubicada al polígon 12 (carretera vella de la Pobla Llarga a Rafelguaraf), encara que de moment no suposa cap perill, preguem per precaució no obrir les finestres de les nostres cases per evitar la inhalació d’aquest fum, encara que repetim que actualment no hi ha cap risc.També comuniquem que com a conseqüència d’aquest incendi, ha caigut una línia d’alta tensió i alguns carrers de la localitat no tindran llum fins que aquest problema quede solucionat. Els tècnics pertinents ja estan en localitat per posar-se a treballar nomes estiga apagat".
E6D

 

._000517

._000436
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 4Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.