| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/04/2013

POBLACIONS » Cullera » Servicis públics » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Iberdrola retrasa a 2016 la red eléctrica para desarrollar el Manhattan de Cullera

La compañía acompasa la inversión a la crisis económica y no prevé nuevos usuarios en tres años


Iberdrola y Red Eléctrica Española aún tardarán unos tres años en llevar el suministro eléctrico hasta la subestación de transporte y distribución que prevén construir en la zona del Brosquil, en Cullera. La intención de la operadora y de la eléctrica es que el suministro a Cullera llegue desde la nueva subestación inaugurada ayer en Alzira, que es una ampliación de la existente junto a la carretera de Benimuslem, y en la que se han invertido 17,5 millones de euros.
En la práctica, lo que hace la compañía es acompasar su calendario a los tiempos que corren, ya que entiende que al menos hasta 2016 no será necesario atender nuevos suministros en Cullera. La subestación del Brosquil, de la que sólo se conoce su ubicación y cuyas obras no han comenzado después de que el Consell anunciará hace un año su aprobación definitiva, es clave para los futuros desarrollos urbanísticos, como el Manhattan -una actuación que tiene el beneplácito político, pero que está en espera de financiación- o los PAI del Brosquil y el Marenyet, más retrasados. La compañía admite en sus informes que subestación actual ya no da más de sí.  Carlos Alós.  Leer noticia completa en Levante-EMV
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.