| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/12/2012

POBLACIONS » Alberic » Esports » Homenatges i celebracions » Motociclisme » Personatges

Homenaje a Julián Miralles en Alberic por el 25 aniversario de su campeonato de Europa

Estuvo acompañado por 'Champi' Herreros, Héctor Barberá y Héctor Faubel y Kyle Smith, entre otros


Julián Miralles recibió en su Alberic natal un homenaje con motivo del veinticinco aniversario de la obtención del campeonato de Europa que logró en el año 1987.
Miralles, que en la actualidad dirige la escuela de pilotos Cuna de Campeones del circuito Ricardo Tormo, fue homenajeado en el salón de plenos del ayuntamiento de Alberic en un acto presidido por su alcalde Antonio Carratalá, que estuvo acompañado de los integrantes del consistorio.
Junto a las autoridades y Julián Miralles también estuvieron el campeón mundial Manuel "Champi" Herreros y los hermanos Santi y Andréu Rabasa, nietos de Simeón Rabasa, fundador de Derbi. Con esta marca y bajo la dirección de Ricardo Tormo, Miralles consiguió el entorchado europeo en el circuito italiano de Mugello.
Entre los pilotos asistentes estuvieron Héctor Barberá y el británico Kyle Smith, afincado en la localidad alicantina de Benissa.
También acudieron los otros dos campeones de Europa nacidos en la Comunitat Valenciana, el castellonense Javier Debón y el alicantino Juan Bautista Borja.
Destacó la presencia de expilotos como José Medrano, César Gracia, Santiago Botella y Andrés Sánchez Marín, en la actualidad director del Circuito de Albacete. Otros pilotos que se sumaron al acto fueron Héctor Faubel, Adrián Martí, Jorge Navarro y David Micó.
El alcalde se comprometió a que en Alberic se celebre todos los años una prueba que se denominará Trofeo Julián Miralles, para recuperar la tradición motociclista de la población que en las décadas de los setenta y ochenta del pasado siglo era una de las que más competiciones acogía en la Comunitat Valenciana. Leer noticia y ver galería de fotos e hilo de debate en Las Provincias.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.