| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/11/2014

POBLACIONS » Alzira » Política » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Gómez preguntó a Fita si la puerta del recinto ferial de Alzira “por valor de 9.400 euros” está finalizada

Según Fita, “el precio de las puertas ya está incluido en el proyecto del recinto”


En la sesión ordinaria del Pleno del Ayuntamiento de Alzira del 29 de octubre de 2014, en el apartado del ‘Ruegos y preguntas’, de los grupos de la oposición al equipo de gobierno, Diego Gómez, portavoz de Compromís per Alzira, preguntó a Rafael Fita, concejal de Fiestas y Turismo, sobre el recinto ferial, concretamente se centró en dos aspectos. Primeramente preguntó si la puerta de entrada está finalizada, ya que para Gómez “no tiene ningún sentido que tener una puerta abierta de 9.400 euros y el recinto vallado”. La segunda pregunta se centró en el equipamiento deportivo y si su colocación en el recinto ya había finalizado o faltaba algún elemento.
Respecto a la pregunta de las puertas, Fita respondió a Gómez que “el precio de las puertas ya está incluido en el proyecto del recinto, al igual que el material deportivo” y recordó que “lo más importante” es que al pueblo de Alzira “no le cuesta dinero”, ya que todo lo subvenciona la Diputación de Valencia y la Generalitat, “aunque de momento lo esté pagando el Ayuntamiento”, a la espera de recibir las subvenciones.
 
 
Intervención de Diego Gómez
y Rafael Fita
 



Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 6Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.