| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/09/2015

POBLACIONS » Benifaió » Política

Gent per Benifayo solicita la grabación de los plenos del Ayuntamiento de Benifaió

Se solicita que los Plenos ordinarios y extraordinarios sean grabados en video y difundidos en las redes sociales, como YouTube, visto el interés que generan


._000389
En una propuesta presentada por la regidora de Gent per Benifayo con nº de registro de entrada 2015006883, se solicita que los Plenos ordinarios y extraordinarios sean grabados en video y difundidos en las redes sociales, como YOU TUBE, visto el interés que generan  y por considerar que es de vital importancia la difusión de esta información para que todos los ciudadanos puedan conocer de primera mano los temas que se tratan y puedan crear su propia opinión y juicio al respecto.
Las sesiones de Plenos son públicas como dice el artículo 227 del Real Decreto 2568/1986 del 28 de Noviembre por el que se aprueba el Reglamento de Organización, Funcionamiento y Régimen Jurídico de las Entidades Locales, por tanto tal grabación no debe de suponer ningún problema .
De esta manera todos los ciudadanos interesados que no puedan acudir a las sesiones plenarias por diversos motivos podrán estar informados de todo lo que allí se trata y al mismo tiempo se crea un documento audiovisual en el cual se registran importantes aspectos de la memoria histórica del pueblo.
Gent per Benifayo
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.