| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 16 de junio de 2020

POBLACIONES » Alzira » Gamificació a Xúquer Centre Educatiu
» Educación y formación

Gamificació a Xúquer Centre Educatiu

L’objectiu és mantindre viu el canal entre alumnat i professorat perquè continua l’aprenentatge i el contacte directe

._000472

Estem confinats, són temps mai viscuts per la nostra generació, ens trobem tancats en les nostres pròpies cases, hem tingut temps per a pensar, treballar, avorrir-nos d'avorrir-nos… En l'àmbit educatiu tant alumnat com professorat i centres hem hagut de reinventar el concepte d'ensenyament-aprenentatge; no estàvem preparats per açò. A Xúquer Centre Educatiu, com no podia ser menys, s’han seguit reinventant dia a dia perquè l’alumnat continue gaudint d'una educació innovadora i de qualitat en la qual el procés d'aprenentatge es produïsca d'una manera natural i divertida.
En aquesta societat del 5G, de la Internet ens trobem tots connectats i disposem de multitud d'eines que podem aprofitar des de l'àmbit educatiu per a accelerar o almenys ajudar-nos en el procés d'aprenentatge de l'alumnat i mantindre'l endollat a les diverses àrees de coneixement fomentant en ells i elles la motivació i l’interés pels diferents mòduls; algunes d’estes eines són: brainscape, knowre, cerebriti, minecraft, Edmodo, classcraft, codeCombat, classDojo, etc.
En l'ADN del Grau Mitjà de Tècnic en Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMR) de Xúquer Centre Educatiu es troba estar a l'última en l'ús a l'aula d'aquestes eines tecnològiques, i fins i tot durant aquest període de confinament. Per això, durant el confinamemnt van organitzar diverses activitats de gamificació per a l’alumnat.
Durant la classe de MME (Muntatge i Manteniment d'Equips), l’alumnat va tindre l'oportunitat de demostrar els seus coneixements sobre targetes gràfiques i especificacions mitjançant la realització d'un Quizizz.
Així mateix, durant la classe de SOM (Sistemes Operatius Monolloc) es va plantejar la realització d'un Kahoot! perquè pogueren demostrar els seus coneixements sobre el modus consola en Windows i la realització de Scribd.
D’igual manera, l’alumnat de primer curs de Formació Professional Bàsica, durant la connexión virtual de l’assignatura de Muntatge i Manteniment de Sistemes i Components Informàtics, també van realitzar un Kahoot!
L’objectiu és mantindre viu el canal entre alumnat i professorat perquè continua l’aprenentatge i el contacte directe.

Xúquer Centre Educatiu

 

._000472VD

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares