| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/02/2014

POBLACIONS » Benifaió » Homenatges i celebracions

Francisco González recibe la medalla de oro de la Federación de Motociclismo en Benifaió

El Motoclub Tramusser Benifaió recordó además la figura del piloto campeón en el VII Memorial Francisco González


El pasado sábado 8 de febrero tuvo lugar En El Centro Cultural y Deportivo de La Petxina (Valencia) la Gala de Campeones 2013 que todos los años organiza la Federación de Motociclismo de la Comunidad Valencia y MotoDes para reconocer el esfuerzo deportivo de los profesionales del mundo del motociclismo. La cita sirvió además para hacer un homenaje al recordado piloto Francisco González, hijo de Benifaió, quien fue Campeón de España en 10 ocasiones en la década de los 60. Sus hijos Paco y José Luís recibieron la medalla de oro a título póstumo de manos del presidente honorífico de la Federación D. Salvador Gascón. Un fin de semana de homenajes para el recordado piloto ya que el Motoclub Tramusser Benifaió de nuevo, y como todos los años por estas fechas, ofreció el domingo 9 de febrero su VII Memorial Francisco González con la asistencia de un centenar de motos clásicas para recordar la figura del campeón de motociclismo, ofreciendo además una corona de laurel a la calle que lleva su nombre.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.