| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/07/2013

POBLACIONS » Fortaleny » Esports » Pesca

Fortaleny acogió los nacionales de Agua Dulce para U14, U18 y U 23

Más de cien deportistas de las tres categorías tomaron la zona de pesca


La localidad valenciana de Fortaleny, la penúltima de la provincia  por la que pasa el  río Júcar antes de su desembocadura en Cullera...  acogió los campeonatos de España de pesca de Agua-Dulce en las categorías U-14, U-18 y U-23, pruebas todas ellas convocadas por la Federación Española de Pesca y Casting.
Mas de cien deportistas de las tres categorías  tomaron la zona de pesca del río comprendido entre dos azudes y con muy escasa corriente en la que se dirimió la competición,  que fue ganada en el apartado individual  en la categoría U 23  por Víctor Henarejos Domingo, de Cataluña, seguido por  José Francisco Jiménez Hormigo,  de Andalucía y de Víctor Rodríguez Sastre, de la comunidad de Madrid.
El triunfo por comunidades fue para la Federación  de Pesca  de la Comunidad Valenciana integrado por,  Luis Tamarit Isabel, Miguel Ángel Torres Pardo, Just Piqueres Peset y Jordi San Martin Bono. En segundo lugar se clasificó la  Federación Aragonesa de Pesca y Casting,  siendo terceros los componentes de la Federación Extremeña.
Asimismo en la categoría U18 el triunfo individual se lo adjudicó, Adrián Buitrago Moreno, de  Valencia, seguido por la valenciana, Marta  Boira Marti, y por Pedro Mula Díaz, de Andalucía , En el apartado de equipos la victoria se la anotó la Federación Castellano Manchega de Pesca  con los pescadores; Jordan Vázquez Herrero, Carlos Ureña Fernández, Manuel Blanco Díaz Cano y Antonio Muedra Ventur. Federación Pesca Comunidad Valenciana y Federación Murciana de Pesca ocuparen el segundo y tercer lugar en este podio de honor. El autor del texto es Leonardo de la Fuente. Leer noticia completa en marca.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.