| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/10/2014

POBLACIONS » Turís » Activitats » Majors

Finaliza la XIX Semana de la Tercera Edad de Turís

La Asociación de Jubilados y Pensionistas El Castellet de Turís puso el punto y final a la XIX Semana de la Tercera Edad con una comida de hermandad


._000246
La Asociación de Jubilados y Pensionistas El Castellet de Turís puso el punto y final a la XIX Semana de la Tercera Edad con una comida de hermandad que todos los años deja al personal más que satisfecho. La cita contó con la presencia de la alcaldesa, Pilar Lozano, los concejales de Bienestar Social y Deportes, Marian Lozano y Javi Marchuet, y la Directora General de Dependencia y Mayores de la Generalitat, Pilar Albert. Además, en la mesa presidencial la asociación presidida por José Ferrandis se hizo acompañar por toda la junta directiva y los máximos representantes del resto de asociaciones locales y entidades. Las autoridades y las mujeres de la directiva recibieron también un ramo de flores y Marchuet y Lozano fueron distinguidos con una placa conmemorativa en agradecimiento por su colaboración. Pilar Albert quiso mostrar su agradecimiento y reconocer “la labor de nuestros mayores que son los que nos están ayudando a aguantar y salir adelante en estos tiempos”. También tuvo palabras de reconocimiento hacia Pilar Lozano, “es una gran alcaldesa y amiga y desde que la conozco no ha dejado nunca de trabajar por su pueblo. Sabe que puede contar conmigo para lo que quiera con sólo descolgar el teléfono al igual que la asociación de jubilados de Turís”. 
Ajuntament de Turís
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.