| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 4 de marzo de 2015

POBLACIONES » Riola » Fernando Baldoví, venedor ONCE Riola: "La gent em dona les gràcies amb llàgrimes als ulls"
» Social

Fernando Baldoví, venedor ONCE Riola: "La gent em dona les gràcies amb llàgrimes als ulls"

Fernando Baldoví ha sigut el venedor que ha repartit 1.750.000 euros en el sorteig d'ahir 3 de març


._000258
Fernando Baldoví ha sigut el venedor que ha repartit en el sorteig d'ahir 3 de març, el premi major en la Ribera Baixa per un import d'1.750.000 euros. “Els 50 cupons premiats amb 35.000 euros cadascun estan molt repartits entre els clients del mercat de Riola, del bar La Camarga i el bar Geni”, explica Fernando. “Vull donar les gràcies a la col•laboració d'aquests establiments que m'ajuden en el meu treball i a repartir sort entre els meus veïns”, afig. El premi ha caigut íntegrament en aquesta petita població d'1.800 habitants l'economia de les quals està molt vinculada a la recollida de la taronja. “És una satisfacció veure com els clients que han sigut premiats s'acosten aquest matí a veure'm emocionats. Són gent treballadora, molts d'ells viuen del camp i aquest premi els suposa un respir que amb prou faenes es poden creure”, explica el venedor. El cupó d'ahir 3 de març estava dedicat a ILUNION, excel•lència professional. ILUNION materialitza en l'àmbit empresarial la iniciativa social de l'ONCE i la seua Fundació amb un model pioner i innovador, que manté l'equilibri entre els seus valors econòmics i socials. Compta amb una plantilla d'uns 31.000 treballadors, dels quals més del 32% són persones amb discapacitat. A més, a fi de complir amb el seu compromís de crear ocupació per a persones amb discapacitat, ILUNION participa en altres empreses socials, contribuint al sosteniment d'altres 6.400 llocs de treball, dels quals el 80% són exercits per persones amb discapacitat. ILUNION, amb una experiència de quasi 30 anys, està present en els sectors d'activitat més importants i és capdavantera en bugaderia industrial, contact center, serveis integrals, solucions tecnològiques i accessibilitat universal.
El Cupó Diari de l'ONCE ofereix, per 1,5 euros, 55 premis de 35.000 euros a les cinc xifres. A més, el client té l'oportunitat, per 0,5 euros més, de jugar també a la sèrie, i guanyar “La Paga” de 3.000 euros al mes durant 25 anys, que s'afegirà al premi de 35.000 euros. Tindran premi de 500 euros els nombres anterior i posterior a l'agraciat; i premi de 200, 20, i 6 euros a les quatre, tres i dues últimes xifres, respectivament, del cupó premiat. Així com reintegraments d'1,5 euros a l'última i primera xifra.
Els cupons de l'ONCE es comercialitzen pels 20.000 agents venedors de l'ONCE. Com sempre, gràcies al Terminal Punt de Venda (TPV), el client pot triar el nombre que més li agrade. A més, es poden adquirir des de la pàgina web oficial www.juegosonce.es.





 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 6Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.