| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/04/2018

POBLACIONS » Benifaió » Majors » Social

Fallece la centenaria de Benifaió Natividad Beltrán Fort

Natividad mostró en su día de celebración una envidiable lucidez reconociendo la gran familia que tenía

.
._000529
Hace unos días fallecía en Benifaió su recién centenaria Natividad Beltrán Fort. Con Natividad ya son dos las centenarias que ha despedido el municipio en este 2018, María Olimpia Bosch Martí con 103 años el pasado mes de enero y ahora Natividad Beltrán que en el día de Navidad de 2017 celebraba su siglo de vida. En aquel día de su aniversario, la alcaldesa de Benifaió Marta Ortiz y la concejal de servicios sociales Maria José Piles Vela visitaron a Natividad para felicitarla y celebrar, junto a su familia, los 100 años.
Natividad mostró en su día de celebración una envidiable lucidez reconociendo la gran familia que tenía “y todos me han querido mucho y yo a ellos” manifestaba con emoción. Una familia que ahora la ha despedido con la alegría de haber celebrado el centenario.
Con la despedida de Natividad son dos los centenarios con los cuenta en la actualidad Benifaió. Josefina Muñoz Muñoz con 101 años y Francisco Duart Martínez con 100 años.
Ayuntamiento de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.