| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/11/2012

POBLACIONS » Carcaixent » Successos

Fallece el sacerdote valenciano Enrique Peris Pérez, que fue párroco en Carcaixent y misionero en Panamá 37 años

La misa exequial tendrá lugar este jueves, a las 16.30 horas, en Guadassuar, su localidad natal

El sacerdote valenciano Enrique Peris Pérez, que fue párroco en distintas poblaciones de la diócesis valentina como Benisuera, Alfarrasí y Carcaixent, así como misionero durante 37 años en Panamá, falleció anoche a los 82 años de edad, tras una larga enfermedad, en el Hospital de Manises.
La misa exequial por su eterno descanso será presidida esta tarde, a las 16:30 horas, en la parroquia de Guadassuar, su localidad natal, por el vicario general del Arzobispado, Vicente Fontestad, al encontrarse el Arzobispo, monseñor Carlos Osoro, en Madrid, participando en la asamblea plenaria de la Conferencia Episcopal Española.
Enrique Peris Pérez fue ordenado sacerdote en Teruel en 1953 e ingresó en un primer momento en la orden de los escolapios. También ejerció su labor pastoral como misionero en Panamá y Nicaragua, en donde trabajó en parroquias de varias aldeas así como en un colegio de religiosos escolapios.
Posteriormente, se incorporó como sacerdote diocesano a la archidiócesis de Valencia, y fue designado párroco de San José de Benisuera y de Alfarrasí, de 1979 a 1989, según han indicado hoy a la agencia AVAN fuentes del Arzobispado.
Igualmente, ha sido párroco de San Bartolomé de Carcaixent-Cogullada y de San Antonio de Padua, de Carcaixent; y vicario en las parroquias de Algemesí de San José Obrero, Nuestra Señora del Pilar y María Auxiliadora.
Desde 2001, Enrique Peris estaba jubilado y, actualmente, permanecía en la residencia de sacerdotes de las Cooperadoras de Betania de Quart de Poblet.
AVAN
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.