| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 27 de marzo de 2019

POBLACIONES » Alzira » Estudiants de Xúquer Centre Educatiu arriben a la semifinal del certamen de 'Pitches FPSTARTUP'
» Educación y formación

Estudiants de Xúquer Centre Educatiu arriben a la semifinal del certamen de 'Pitches FPSTARTUP'

El pròxim 1 d’abril lluitaran pel primer lloc en el II Simposi Internacional d’Innovació Aplicada


.-000472

Un equip d’alumnes de 2n curs del mòdul d’Empresa i Iniciativa Emprenedora (EIE) del Cicle de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, han sigut seleccionats per a la semifinal del II certamen de “pitches” FPSTARTUP, un concurs exclusiu per a projectes empresarials desenvolupats en Formació Professional en la Comunitat Valenciana. La iniciativa d’aquest premi naix de la “Escuela Profesional Xavier”, ESIC, Demium Startups i el Instituto Europeo para el Emprendimiento, amb l’objectiu de fer valdre el treball que alumnat i professorat de Cicles Formatius realitzen diàriament en el camp de l’empreneduria. La semifinal se celebrarà el pròxim  dia 1 d’abril en el II Simposi Internacional d’Innovació Aplicada,  en l’Hotel Las Arenas de València. 

Els equips de Xúquer que han arribat a la semifinal són, d’una banda, l’equip HTS, format per Mark Bort Tomàs i l’equip Healthy Time, format per Pablo Langa Martí, Bernat Alcúdia Grimaldos, Bernardo Andrés Ferrer i Natan Gay Torre. Tots ells estan coordinats pel seu professor d´EIE, José Luis Sinarcas Santamatilde. Xúquer ha participat amb dos Elevator Pitches, una molt estesa a l’ecosistema startup per a presentar idees de negoci. En un breu espai de dos minuts, els candidats han de presentar -per mitjà d’un llenguatge verbal i no verbal, clar, directe i impactant-les seues idees, productes o serveis, les característiques el fandiferentsde la resta i els  beneficis que un inversor pot obtenir del projecte.

Xúquer Centre Educatiu

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares