| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/12/2016

POBLACIONS » Sueca » Educació i formació » Religió i culte

Escolares del Colegio de la Encarnación de Sueca llevan en procesión por las calles la imagen de la Virgen Milagrosa

Celebran la fiesta de la Medalla Milagrosa con una misa y la escenificación de su milagro de 1830 en París


El Colegio de la Encarnación de la localidad valenciana de Sueca ha celebrado la fiesta de la Medalla Milagrosa con la celebración de una misa solemne en la parroquia de San Pedro Apóstol. Durante la eucaristía, organizada también por la Asociación de la Medalla Milagrosa, los alumnos de quinto de primaria representaron el milagro de la medalla milagrosa que tuvo lugar en la casa Madre de las Hijas de la Caridad de París en 1830”, según han indicado hoy a la agencia AVAN fuentes de la organización.
En la misa, 40 alumnos músicos del colegio interpretaron y cantaron piezas religiosas dedicadas a la Virgen María y a continuación tuvo lugar una procesión con la imagen de la Virgen Milagrosa del centro escolar por las calles de Sueca, han añadido. En la procesión los alumnos de cuarto de ESO llevaban las andas de la imagen y la banda de música del colegio interpretó la marcha de procesión. Cuando la imagen llegó al centro fue trasladad a la capilla de las Hijas de la Caridad que fue bendecida tras su restauración.
AVAN
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.