| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 26 de agosto de 2012

POBLACIONES » Carlet » Es venen tovalles de la Residència de Carlet a un mercat de Múrcia
» Consumo » General » Salud y Sanidad » Social

Es venen tovalles de la Residència de Carlet a un mercat de Múrcia

Costen un euro i es troben en perfecte estat sense que la Conselleria de Sanitat valenciana poguera aclarir el seu origen


Centenars de tovalles serigrafiades amb el nom de la Residència Mixta de tercera edat de Carlet i de diversos hospitals valencians es comercialitzaven ahir a un mercat ambulant de Múrcia, segons ha pogut comprovar el periòdic Levante-EMV.
Les tovalles, que es venen per només un euro, es troben en perfecte estat sense que la Conselleria de Sanitat valenciana poguera aclarir el seu origen.
El mercadet que se celebrarà cada dijous al barri de la Fama de Múrcia, una paradeta de venda ambulant apareixia ahir envoltada de nombroses piles de tovalles grans procedents de distints hospitals i residències que s’ofertaven cada unitat pel mòdic preu d’un euro. L’origen de la majoria de les tovalloles provenia de centres sanitaris de la Comunitat Valenciana i suscitaren la curiositat dels clients del mercat ambulant, que res té a vore amb els hospitals. En les tovalles es podia apreciar sense problema el nom i el logotip dels distints serveis autonòmics de salut com l’Hospital General Universitari, la  residència mixta de Carlet i l’antic hospital Sant Joan de Déu. Llegir notícia completa en noticiescarlet.blogspot




El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.