| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 14 de agosto de 2013

POBLACIONES » Benifaió » Entrevista a Laura Duart, reina de les Festes de Benifaió 2013
» Articulistas » Fiestas » Salva Roses

Entrevista a Laura Duart, reina de les Festes de Benifaió 2013

“M’he sentit una reina de cap a peus”


Si d’alguna cosa pot estar orgullosa Laura Duart és de tornar a representar al seu poble com a reina de les Festes de Benifaió.
Tot va començar al 2008, quan per circumstancies no va poder ostentar eixe càrrec. L’any passat va tindré de nou l’oportunitat i, a pesar de les reticències de sa mare, finalment va poder alçar-se com a la màxima representant de les festes.
Davant la falta de una jove que enguany representara al poble, l’Ajuntament va pensar en donar-li de nou eixa responsabilitat a la reina de l’any anterior, i encara que en un primer moment “vaig dir que no”, finalment va accedir a ser de nou la reina de les Festes de Benifaió.
Laura ens ha contat que es sent molt arropada pels festers, que enguany si té i que trobà a faltar l’any passat, així mateix es sent orgullosa de poder contar amb quatre joves que l’acompanyen com a les seues dames: Cristel, Sandra, Raquel i Carla.
A pesar de que ja sap el que ha de fer en cada acte, ens ha reconegut que encara es posa nerviosa davant la responsabilitat que ostenta.
Laura destaca la festa del dia 22 d’agost, dia de la patrona, Santa Bàrbara, i resalta la missa i la processó en honor a la santa.
Des del nostre diari anima a totes les joves de Benifaió a que si ho desitgen no  deixen passar l’oportunitat de ser reines i gaudir de tots i cadascun dels moments inoblidables que aporta esta festa.
Salva Roses

 
Entrevista a Laura Duart, reina de les Festes de Benifaió 2013
 


._000226
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.