| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 13 de septiembre de 2013

POBLACIONES » Algemesí » Entrevista a Juan Fermín Teruel, veí d’Algemesí, creador ara fa 40 anys de Les Lloances
» Articulistas » Fiestas » Salva Roses

Entrevista a Juan Fermín Teruel, veí d’Algemesí, creador ara fa 40 anys de Les Lloances

Este cap de setmana tenen lloc a Algemesí Les Lloances a la Mare de Déu de la Salut


Les Lloances són una mena de representació teatral, no exempta de crítica, en la que qualsevol personatge públic de la vida social de la ciutat pot veure com, en forma de sàtira, es qüestiona la seua tasca.
Esta representació va ser creada en 1973 per Juan Fermín Teruel, un home totalment compromès amb la festa de la Mare de Déu de la Salut.
Abans tenien lloc en la nit del 7 al 8 de setembre, però com que podien acabar-se a les quatre de la matinada, un hora intempestiva, tenint en compte que a les poques hores tot el poble eixia ha participar en la processó del Matí, es va decidir traslladar-les al següent cap de setmana.
Este dissabte nit i este diumenge per la vesprada estes Lloances es representaran en un abarrotat Teatre Municipal, “hi ha gent que inclòs es queda sense poder entrar”, ens ha comptat Teruel.
El grup “Unam Teatre” serà l’encarregat de representar els misteris i martiris, així com les escenes quotidianes dels veïns d’Algemesí.
Salva Roses
._000224
 
Entrevista a Juan Fermín Teruel,
creador de Les Lloances

 

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.