| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/10/2014

POBLACIONS » Alzira » Urbanisme, infraestructures i habitatge

En el nuevo ‘Mirador de la Muntanyeta’ de Alzira no se han razonado ciertas medidas de protección

En un lugar público en el que es habitual la presencia de niños hay un desnivel sin protección con una caída aproximada de 4 metros

Junto al santuario de la Virgen del Lluch existe una zona ajardinada de esparcimiento contigua al recién inaugurado "Mirador de la Muntanyeta". Estos dos espacios de terreno llano están situados a distinto nivel en forma de escalón, siendo el linde entre ellos un muro de contención que en la terraza superior forma una tapia de menos de un metro de altura y en la terraza inferior, la del mirador, una caída aproximada de unos 4 metros.
Este sector que ha sido habilitado hace tan solo unos días carece de las medidas de protección que debería tenerse en cuenta en un lugar público, y más si va a ser frecuentado por niños. El sentido común está por encima de normativas de protección de desniveles.
En la terraza superior correspondiente a la zona de esparcimiento, como puede apreciarse en la foto 1, no se ha tenido la previsión de colocar una barandilla que evite la posible caída ante un despiste o distracción. La protección debería haberse considerado como una mínima regla de razonamiento.
La foto 2 nos da una referencia exacta de la poca altura de la pared que debería haberse protegido.
Las fotos 3 y 4 nos muestran el desnivel y la caída de una altura más que considerable.
E6D
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.