| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/03/2016

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » Carlos Yago » Economia » Política

En Alzira, el sistema también coloca políticos sin preparación

"Un presupuesto de 36 millones de euros es llevado por dos concejales sin conocimientos económicos"


‘Pulso económico’ | Por: Carlos Yago

Pulso económico" es un programa de Carlos Yago, economista y abogado. En este espacio tratará temas relacionados con la economía y la política de Alzira.
 
Las personas que manejan el presupuesto municipal de Alzira tienen la responsabilidad de gestionar un presupuesto de 36 millones de euros. Esta área la dirige, principalmente, Albert Furió e Ivan Martínez, concejales sin formación en temas económicos, que yo sepa. Es posible que hayan pasado de tramitar su economía personal a una 'empresa' de 36 millones de euros.
No es culpa de ellos, sino de un sistema que no exige ningún requisito para desempeñar una gestión, en este caso tan importante. Uno es un licenciado en ciencias políticas y otro en Historia.
No hay ningún puesto de trabajo en el mundo que se consiga como el de político, sin preparación, sin examen, sin requisitos... Llegan ahí porque les ha tocado esa lotería; luego, generan cargas a los que llegan después y responsabilidad, ninguna.
Carlos Yago



Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.