| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/10/2013

POBLACIONS » Benifaió » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Empiezan a levantar la pared del pabellón municipal de Benifaió que asoló el viento en 2010

Las obras de reconstrucción comenzaron hace unas semanas y la previsión es poder utilizar las instalaciones a principio de 2014


Las obras de reconstrucción del pabellón municipal que dejó inhábil el fuerte vendaval del 2010 en Benifaió siguen a buen ritmo. Así lo han confirmado desde el departamento de urbanismo. Cabe recordar que la alcaldesa de Benifaió Amparo Arcís y el responsable de la empresa constructora JEMCO Juan Enrique Martínez firmaron a mediados del mes de septiembre el contrato con el que se formaliza el inicio de las obras de reconstrucción.
Las actuaciones que se están ya ejecutando son la adecuación del muro derruido y la reparación integral de las instalaciones interiores como la pista central, vestuarios, salas de almacenaje de material deportivo y aseos. Tan sólo quedaría pendiente, como ya informó la alcaldesa, la instalación del pavimento que “se está ya gestionando y tras estas obras comenzaría a instalarse”.
Por tanto, según Arcís “a principios del 2014 ya podremos usar con total normalidad este segundo pabellón”.
El Ayuntamiento de Benifaió recibió el pasado mes de mayo la confirmación por parte de la Diputación de Valencia de una ayuda económica por parte de esta institución de 100.000 euros destinados a la rehabilitación del segundo pabellón deportivo.
Un espacio deportivo ahora en pleno proceso de rehabilitación donde se podrá practicar tenis, bádminton, baloncesto, fútbol sala y gimnasia rítmica, señaló en su momento la alcaldesa Amparo Arcís.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.