Emergències reforça el personal del telèfon '112 Comunitat Valenciana' un 12% per a la festivitat de Reis

Jueves, 5 de enero de 2017 | e6d.es
• La sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari


El Centre de Coordinació d'Emergències incrementa des d'aquest dijous els torns del personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' en un 12%, coincidint amb la celebració de les tradicionals cavalcades de Reis a la Comunitat Valenciana, segons ha assenyalat el director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel. Així mateix, el director ha explicat que, durant tot el dia de Reis, "el personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' romandrà atent a qualsevol incident que es produïsca, atès que moltes persones es desplacen per a arreplegar els regals de Reis dels familiars". En aquest dia, la sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari, mentre que durant els quatre dies coincidents amb la festivitat de Reis, un total de 217 persones atendran aquest servei d'Emergències en la citada sala.
José María Ángel ha explicat que, des del Centre de Coordinació d'Emergències autonòmic, es realitza un dispositiu especial perquè "la població gaudisca de les festes tenint la seguretat que qualsevol contratemps que ocórrega serà atès immediatament, no solament per la ràpida atenció de la seua telefonada, sinó també per la coordinació entre els diversos organismes que atenen les emergències en les tres províncies de la Comunitat".
Finalment, ha recordat que aquest reforç, al costat del que es va produir durant els dies 24 i 25 de desembre, així com en Nit de Cap d'Any i Any Nou, "respon a l'objectiu del Consell d'oferir als ciutadans i als organismes públics un servei integrat d'informació i comunicacions, on qualsevol emergència puga ser resolta com més prompte millor, ja que la plataforma operativa de '112 CV' té la flexibilitat i l'agilitat suficient per a augmentar els seus operatius en cas de necessitat i donar una resposta adequada al tràfic de telefonades que es reben". 
G.V.