| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 5 de enero de 2017

POBLACIONES » General » Emergències reforça el personal del telèfon '112 Comunitat Valenciana' un 12% per a la festivitat de Reis
» Servicios públicos » V

Emergències reforça el personal del telèfon '112 Comunitat Valenciana' un 12% per a la festivitat de Reis

La sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari



El Centre de Coordinació d'Emergències incrementa des d'aquest dijous els torns del personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' en un 12%, coincidint amb la celebració de les tradicionals cavalcades de Reis a la Comunitat Valenciana, segons ha assenyalat el director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel. Així mateix, el director ha explicat que, durant tot el dia de Reis, "el personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' romandrà atent a qualsevol incident que es produïsca, atès que moltes persones es desplacen per a arreplegar els regals de Reis dels familiars". En aquest dia, la sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari, mentre que durant els quatre dies coincidents amb la festivitat de Reis, un total de 217 persones atendran aquest servei d'Emergències en la citada sala.
José María Ángel ha explicat que, des del Centre de Coordinació d'Emergències autonòmic, es realitza un dispositiu especial perquè "la població gaudisca de les festes tenint la seguretat que qualsevol contratemps que ocórrega serà atès immediatament, no solament per la ràpida atenció de la seua telefonada, sinó també per la coordinació entre els diversos organismes que atenen les emergències en les tres províncies de la Comunitat".
Finalment, ha recordat que aquest reforç, al costat del que es va produir durant els dies 24 i 25 de desembre, així com en Nit de Cap d'Any i Any Nou, "respon a l'objectiu del Consell d'oferir als ciutadans i als organismes públics un servei integrat d'informació i comunicacions, on qualsevol emergència puga ser resolta com més prompte millor, ja que la plataforma operativa de '112 CV' té la flexibilitat i l'agilitat suficient per a augmentar els seus operatius en cas de necessitat i donar una resposta adequada al tràfic de telefonades que es reben". 
G.V.
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.