| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 14 de enero de 2016

POBLACIONES » Cullera » Els turistes podran reservar tota la seua estada a Cullera en una web
» Turismo

Els turistes podran reservar tota la seua estada a Cullera en una web

L'Ajuntament vertebra l'oferta turística de la ciutat amb el projecte «Cullera City Tour» que durà a Fitur 2016



._000300



._000351

Transport, allotjament, restauració i activitats culturals i d'oci en un sol clic. L'Ajuntament de Cullera li ho posa més fàcil als turistes que desitgen passar una estada en la ciutat i personalitzar el seu viatge. En uns mesos, es llançarà la plataforma web «Cullera City Tour» a través de la qual els visitants podran configurar a mida el seu  paquet de viatge d'una forma ràpida i còmoda.
La iniciativa l'han presentada este matí en roda de premsa l'alcalde de la localitat, Jordi Mayor i el regidor de Turisme, Javier Cantos. És la principal novetat amb la qual la ciutat costanera acudix enguany a l'edició de la fira internacional de Turisme de Madrid, Fitur 2016.
Amb el Cullera City Tour el nou govern ha vertebrat totes les activitats recreatives que es realitzen en la ciutat els dotze mesos de l'any—al voltant de 80 sense tindre en compte grans esdeveniments puntuals com el Medusa Sunbeach Festival o la Fira de la Cervesa— de manera que siga més fàcil oferir-les tant al públic en general com als majoristes.
Amb este pas, es pretén posar en valor tota l'oferta. Fins ara, es trobava dispersa i l'única possibilitat per als turistes era la d'organitzar el viatge pel seu compte accedint a diferents webs o comprant paquets tancats. «Les tendències hui són unes altres», ha explicat Mayor, qui assenyala que ara «el turista podrà configurar des de casa la seua experiència de viatge i el majorista tindrà l'opció de dissenyar els seus propis paquets per a oferir-los a la seua clientela en funció de la demanda o les necessitats».
Cullera City Tour va dirigit a un públic més familiar i té un doble vessant de comercialització. D'una banda, a través dels canals majoristes i, per una altra, mitjançant els de venda al públic en general. Seran les empreses les que vendran els paquets i no el consistori, que es limitarà a vertebrar l'oferta i promocionar-la.

Atraure a empresaris
Així mateix, el consistori impulsa la iniciativa Cullera Meetings, Incentius, Convencions i Mostres dirigit a un segment de major poder adquisitiu. «Cullera compta amb la infraestructura i els atractius necessaris per a organitzar esdeveniments com ara  congressos o trobades empresarials», ha explicat Cantos, «per la qual cosa hem vertebrat eixa oferta perquè especialment durant la temporada de baixa ocupació qualsevol col•lectiu professional puga vindre a Cullera a celebrar els seus esdeveniments i gaudir a més dels atractius que oferim. En ser un període de menor saturació, podem oferir una atenció més personalitzada i cuidada». Amb tot, estes accions tenen un doble objectiu: augmentar el flux de visitants i contribuir a la desestacionalització.

València, primer objectiu
Les accions promocionals d'enguany que va a dur a terme Cullera se centraran en el mercat més immediat: València i la seua àrea metropolitana. «Actualment hi ha més d'un milió de clients potencials a 25 minuts de la nostra ciutat i molts d'ells opten per anar-se a destinacions més llunyanes. Hem de focalitzar els nostres esforços en eixe segment de mercat. Que primer siguem capaços d'atraure el turista més pròxim geogràficament i després als de més lluny», ha destacat Cantos. El regidor de Turisme vol que Cullera també es done a conéixer entre els centenars de milers de turistes estrangers que visiten la ciutat de València.
Precisament, el turista internacional tindrà un major protagonisme. «Durant els últims temps hem detectat una major presència de visitants del sud de França i anem a dur a terme iniciatives de promoció en un mercat en el qual tenim un marge de creixement interessant», ha apuntat Mayor.
Cullera contempla Fitur com una oportunitat única «per a fer negocis», en paraules de l'edil de Turisme. Este a més ha destacat que enguany la localitat durà a terme importants accions promocionals a través de les xarxes socials.
Ajuntament de Cullera


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.