| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 25 de febrero de 2020

POBLACIONES » Carlet » Els equips riberencs dominen el Campionat Autonòmic de Frontenis en la modalitat masculina
» Deportes

Els equips riberencs dominen el Campionat Autonòmic de Frontenis en la modalitat masculina

El campionat s’ha disputat este cap de setmana al Poliesportiu de Carlet, ciutat que també acollirà el Campionat d’Espanya juvenil el pròxim mes de març


._000746
Els equips formats per Leire Barona i Carmen Toro (Portacoeli) i Rubén Moreno, Roberto Banica i Sergio Ramos, del Club Frontenis Guadassuar, han sigut els vencedors del Campionat Autonòmic de Frontenis, disputat al Poliesportiu de Carlet ahir de matí.
En frontenis femení, el subcampionat ha sigut per a Ainoa Vozmediano i Elena Pesudo, del Club Frontenis Castelló, mentre que en la categoria masculina el subcampionat s’ha quedat a la Ribera, amb un 2n lloc per a Quim Navarro, Adrián Ribera i José M.ª Adam del Club Frontenis Llombai.
Una fase final que ha reunit a Carlet 8 equips masculins i 4 femenins als frontons del Poliesportiu de #Carlet on també s’han disputat les fases prèvies i on s’han donat cita els millors esportistes de les categories més jóvens. Este campionat ha sigut l’antesala del  pròxim Campionat d’Espanya que es disputarà a Carlet per tercer any consecutiu, del 20 al 22 de març.  
Ajuntament de Carlet




OFICINES RECOMANADES DE CAIXA POPULAR A LA RIBERA


        

        
._000006
      
 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.