| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/11/2012

POBLACIONS » Algemesí » Convocatòries concursos i premis » Pintura

El XVIII premio de pintura Ciutat d’Algemesí premiará con 6.000 euros la obra ganadora

El plazo de admisión de obras se abrió el pasado 7 de noviembre y permanecerá abierto hasta el próximo día al 24 de noviembre de 2012, en el Museu Valencià de la Festa

La concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Algemesí ha puesto en marcha la XVIII edición del Premio de Pintura “Ciutat d’Algemesí”, un certamen que se ha convertido en punto de encuentro entre pintura y crítica de arte a nivel nacional, ya que se tata de los premios en artes pictóricas de los mejor dotados económicamente a nivel nacional.
El plazo de admisión de las obras se abrió el pasado día 7 de noviembre y permanecerá abierto hasta el próximo día 24 de noviembre, las obras se han e dirigir para su recepción en el Museu Valencià de la Festa. Los interesados pueden consultar las bases del premio en la página web del ayuntamiento, en la sección  de la concejalía de Cultura, click aquí.
Uno de los factores que ha ayudado a consolidar este premio se debe a la profesionalidad de su jurado compuesto cada año por prestigiosos nombres de la creación, de la gestión de museos y de la crítica del arte que garantizan la objetividad en el fallo y la calidad y coherencia en las 20 obras finalistas.
Ajuntament d’Algemesí
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.