| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 24/09/2012

POBLACIONS » Sueca » Futbol

El Sueca vence al Cullera

El Sueca, en la primera ocasión que tuvo, no perdonó

Ambientazo el que se respiraba esta mañana en el Infantil de Sueca para presenciar el derbi de la Ribera Baixa entre el cuadro local y el Cullera, en un partido elegido por el equipo arrocero como día del club.
El duelo comenzó con los dos equipos bien plantados y sin apenas fisuras defensivas, lo que imposibilitó ver jugadas de gol, siendo la primera un lanzamiento de falta de Abel que salió rozando el palo. Pero el Sueca, en la primera ocasión que tuvo, no perdonó y en un balón largo de Hugo el central Ortega falló en el despeje y el balón le cayó a Jara, quién abrió a la derecha a Tino, que centró al área para que Jara rematase de cabeza poniendo el 1-0 e el marcador. El equipo de David Gutiérrez reaccionó con una gran jugada de Jabu por la izquierda en la que se fue de dos defensores y centró atrás para que primero Juanito y después Raúl García, este último al larguero, rematara sin éxito. La nota negativa de la primera mitad fue la lesión del meta David en la rodilla, que le obligó a ser sustituido por Ivan.
La segunda mitad comenzó con la misma tónica que lo hizo con la primera, mucho respeto y seguridad defensiva, pero en un robo de Enguix, este cedía a Tino en banda izquierda, quien enviaba un medido centro al corazón el área, donde nuevamente Jara cabeceaba y pillaba a contrapié al meta Ivan, ampliando la ventaja local.  Leer noticia completa en Golsmedia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.