| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/11/2012

POBLACIONS » Sueca » Esports » Futbol

El Sueca no logra pasar de empate

SD Sueca, 1 - CD Jávea, 1


Cerca, muy cerca, estuvieron los pupilos de Bisquert de llevarse a tierras alicantinas tres puntos en el feudo de uno de los equipos más complicados de la categoría, el de un Sueca que esta mañana no estuvo acertado, pero que no cesó hasta que logró la igualada con un gol de Jara (en la foto) con el tiempo ya cumplido.
Una vez más, el Jávea afrontó el partido muy mermado por las bajas y por su corta plantilla, lo que obligó a José Luis Bisquert a ubicar a lo largo del partido a algunos de sus futbolistas en posiciones menos habituales para ellos. Con todo esto, y teniendo en cuenta el potencial de la plantilla del Sueca, el guión del partido fue el esperado, los de casa llevaron el peso del choque y dispusieron de grandes ocasiones para haberse llevado un triunfo bastante holgado, mientras que los visitantes permanecían agazapados en su campo esperando con su paciencia que les caracteriza, con la intención de aprovechar alguna ocasión a la contra o aislada para marcar.

Ficha del partido
SD Sueca: Gómez; Hugo, Ferran (Panadero, 89'), Cristian Castells, Chiri, Ximo Enguix, Silvio, Adrià (Jaume, 63'), Jara, Baldoví, Juan.
CD Jávea: Ortolà; Marcos, Aldo, Juan (Pablo, 55'), Fosco, Cardona, Armando, Orenes, García (Rubén, 81'), Javi, Sito.
Goles: 0-1 García (40'); 1-1 Jara (93').
Árbitro: Ferrer Cáceres, Alberto; asistido en las bandas por Redondo i Leal, Miguel Luis y Blasco Martínez, Alfonso. Amonestó por parte local a Ximo Enguix, Jara y Cristian Castells; y por parte visitante a Orenes y Javi, además de a Marcos en dos ocasiones, por lo que fue expulsado en el minuto 57.

Leer crónica completa del partido en Golsmedia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.