| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/01/2013

POBLACIONS » Cullera » Esports » Futbol

El Sucro Cullera de fútbol sala vuelva a la competición contra el Cofrentes

Intentará comenzar el nuevo año con una victoria ante su rival

La competición liguera de fútbol sala vuelve después de las fiestas navideñas para los equipos masculinos y femeninos de Cullera.
El Sucro FS juega mañana en su pabellón contra el club de Cofrentes el partido correspondiente a la décimotercera jornada de la Tercera División.
El equipo dirigido por Braulio Correal intentará comenzar el nuevo año con una victoria ante su rival. No debería ser un partido difícil ya que los de Cofrentes se sitúan en la posición número catorce de la clasificación, mientras que los de la Ribera Baixa están en los primeros puestos, terceros con un partido menos.
Sin embargo, los de Cofrentes llegan a Cullera con la moral alta tras una última victoria cómoda contra La Safor por 8 a 4. Además, el equipo local lleva sin disputar partidos de competición desde el 22 de diciembre, debido al parón navideño y al partido aplazado contra el Mislata.
Una falta de ritmo que esperan no pase factura en los jugadores del Sucro Cullera FS y que hagan un buen partido para llevarse los tres puntos y mantenerse en los puestos altos del grupo de Tercera División. El encuentro se disputará a partir de las seis y media de la tarde de mañana.  A. Talavera.  Leer noticia completa en Las Provincias

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.