| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/03/2015

POBLACIONS » L'Alcúdia » Successos

"El Solitario", condenado a tres años y medio de prisión por un atraco en l'Alcúdia

Huyó con un botín de 8.715 euros


Jaime Giménez Arbe , "El Solitario", ha llegado hoy a un acuerdo de conformidad por el que acepta una condena de tres años y medio de prisión por un atraco cometido en 2006 en l'Alcúdia.
El atracador, que tuvo en jaque a las fuerzas de seguridad durante más de 10 años, ha sido juzgado esta mañana en la Ciudad de la Justicia de Valencia en la que "El Solitario" ha comparecido por video-conferencia desde la prisión portuguesa en la que cumple condena por otros atracos.
Los hechos se remontan a 2006 cuando, como ha reconocido "El Solitario", se personó en la oficina el Banco Popular de la calle Antonio Almela de l'Alcúdia y, tras exhibir un arma de fuego, se apropió de 8.715 euros de la caja, tras lo que huyó al no poder abrir la caja fuerte.
Jaime Giménez Arbe fue detenido en julio de 2007, tras 14 años de carrera delictiva en la que se calcula que robó 600.000 euros en 36 atracos a sucursales bancarias de España y Portugal.
Siempre actuaba solo, generalmente a mediodía, antes del cierre de las sucursales, disfrazado con bigote y patillas falsas, gorra y los dedos encintados, características que dificultaron la labor de las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado.
E6D
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.