| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 31 de julio de 2013

POBLACIONES » Cullera » El regidor de platges Pepe Gil nega que Cullera haja perdut dues banderes blaves
» Servicios públicos » Turismo

El regidor de platges Pepe Gil nega que Cullera haja perdut dues banderes blaves

El regidor de platges acusa la premsa de donar mala imatge de la ciutat i nega el que ahir afirmava ADEAC l'entitat encarregada d'atorgar les banderes


Segons el regidor de platges Pepe Gil, Cullera no ha perdut cap bandera blava. Gil ha acusat este matí al ple a la premsa de difondre noticies negatives per a la ciutat i ha assegurat que ADEAC la institució encarregada d'atorgar les banderes blaves sols ha demanat una serie de millores en una auditoria, millores que s'han de fer per no perdre les banderes blaves del cap Blanc i el Far.
Estes afirmacions contradiuen la nota enviada ahir per ADEAC a este mitjà en la qual esta assegurava que  ja s'havien retirat les banderes blavers a les dues platges esmentades.
L'alcalde Ernesto Sanjuan ha afirmat que l'ajuntament farà tot el que siga i gastarà el que calga per tal de no perdre estes banderesentre crítiques de l'oposició a la gestió de les platges i del servei de socorrisme recentment privatitzat.  Llegir noticia completa en Cullera TV



El Seis Doble té autorització per a publicar continguts de Cullera TV
Si vols veure tots el vídeos de Cullera TV - Clic ací
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 1Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.