| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/10/2012

POBLACIONS » Gastronomia, oci i més a la Ribera » Arròs » Articulistes » Paula Pintor » Postres » Salva Roses

El puchero y el caqui han tenido su momento de gloria en l’Alcúdia

Diez restaurantes de toda la Comunidad Valenciana se han dado cita para preparar los mejores pucheros valencianos y el mejor postre de caqui

El salón “Sigloveintuno” de l’Alcúdia ha acogido esta mañana la quinta edición del Concurs de Putxero Valencià i de postres de kaki de la Ribera. Diez restaurantes de toda la Comunidad Valenciana se han dado cita para preparar los mejores pucheros valencianos. Tras prepararlos, emplatarlos y presentarlos al jurado, los mismos cocineros tenían que elaborar unos postres con un ingrediente estrella: el caqui. Así pues, todos los profesionales de los fogones han puesto en marcha su imaginación y han confeccionado postres de lo más creativos y originales, a la par que riquísimos.
El restaurante San Bernat de Carlet ha ganado el primer premio de la quinta edición del Concurs de Putxero Valencià dotado económicamente con mil euros. El segundo y tercer premio, con 500 y 300 euros, fueron para los restaurantes Miguel de l’Alcúdia y La Visteta de Barx, respectivamente.
Los ganadores del concurso de postres han sido: el restaurante Gambrinus, de Siete Aguas y Miguel de l’Alcúdia se hicieron con el tercer y segundo premio respectivamente, quedando como ganador absoluto Casa Granero, de Serra con un espectacular postre sobre un espejo.
El jurado ha estado compuesto por los concejales del Ayuntamiento de l’Alcúdia Josep Lluís Millo y Pepe Cebria; la presidenta de la Asociación de Amas de Casa Tyrius Elena Giner; los restauradores Antonio y Juan Carlos Galbis y Fausto Clemente; el enólogo y blogero Riki Wigley; el periodista, escritor y crítico gastronómico Emili Piera y el ganador de la edición anterior del concurso de puchero Carlos Santonja, del restaurante Amadorio.
Salva Roses
Paula Pintor
Declaraciones de los protagonistas del
Concurs de Putxero Valencià i de
postres de kaki de la Ribera
Para escuchar el audio en teléfonos móviles y tablets, clic aquí

._000167
Veure totes les notícies de la Fira Gastronòmica de l'Alcúdia 2012, clic ací

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.