| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/03/2018

POBLACIONS » Benifaió » Política

El PSPV-PSOE de Benifaió se queda solo para aprobar el presupuesto para el año 2018

La regidora de 'Gent per Benifayó' Mª José Martínez recriminó al portavoz del PSOE que los saldos de dudoso cobro han aumentado casi 600.000 euros


._000498
.
._000529
Los votos en contra de Gent per Benifayó y de Izquierda Unida,sumados a las abstenciones del PP y de Compromís, hicieron que el PSOE (actual Equipo de Gobierno en Benifayó) se quedara solo aprobando el presupuesto que habían presentado para el 2018. La regidora de Gent per Benifayó Mª José Martínez, que en la sesión plenaria intervino como portavoz del grupo municipal, hizo una extensa y detallada explicación de cada capítulo del presupuesto, tanto en ingresos como en gastos.
La sra.Martínez replicó al portavoz del PSOE que la moción que llevaba Gent per Benifayó el mes anterior,en vistas al presupuesto, referente a la bajada del I.B.I. del 0,70 al 0,60,fue esmenada en la totalidad quedando como una revisión catastral de la S.A.U 4 que nada tenía que ver con la moción inicial y que, por supuesto, Gent per Benifayó votó en contra.
Así mismo, la sra. Martínez recriminó al portavoz del PSOE que desde que están gobernando ellos, los saldos de dudoso cobro han aumentado casi 600.000€. Además, le hizo saber al portavoz del Equipo de Gobierno que Gent per Benifayó lleva dos años denunciando unas partidas que en informes anteriores de intervención ascienden a más de 99.000€ de pagos duplicados,pagos excesivo nóminas, Seguridad Social deudora, cobros duplicados indebidos, pagos pendientes de aplicación y pagos pendientes a justificar.
La sra. Martinez le recordó al portavoz del PSOE que Gent per Benifayó fue el único partido que en 2016 les apoyó en el presupuesto que llevaban creyendo, de buena fe, que subsanarían estas deficiencias.
Gent per Benifayó
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.