| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/05/2013

POBLACIONS » Alzira » Servicis públics » Urbanisme, infraestructures i habitatge

El principal acceso a Alzira por la CV-50 también se queda a oscuras

Todas las farolas del tramo central de la variante están apagadas desde principios de semana


El acceso a Alzira por la CV-50 se ha convertido en una puerta hacia la oscuridad. Todas las farolas de la conocida popularmente como la «variante», la entrada principal a la ciudad que desemboca en la avenida de la Hispanidad, están apagadas desde el lunes. El ayuntamiento ya había desconectado como medida de ahorro una de cada dos luminarias del puente dedicado a José Pellicer, que forma parte del acceso peatonal habilitado desde la estación, aunque los que realizan este recorrido a pie se quedan a oscuras una vez acaban de cruzar esta pasarela sobre el Xúquer y se acercan al casco urbano con la única referencia de las calles iluminadas.
La concejal de Servicios Públicos, Lola Ortega, comentó ayer que el alumbrado de la CV-50 depende de la Conselleria de Infraestructuras y fuentes de la Administración autonómica no pudieron precisar el motivo de este apagón. Si bien apuntaron que en algunas carreteras se está reduciendo la iluminación como medida de ahorro, no pudieron confirmar si es el caso de la CV-50 a su paso por Alzira. Se da la circunstancia de que a partir del puente que cruza la antigua salida hacia Carcaixent, en el perímetro del barrio de Les Basses, la carretera vuelve a estar iluminada.  P.F.  Leer noticia completa en Levante-EMV


Mayo 2013 - Todas las noticias de Alzira - Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.