| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/09/2012

POBLACIONS » Algemesí » Música

El preámbulo de la Setmana de Bous lo marca la Societat Musical de Algemesí

El jueves, 20 de septiembre tradicional concierto de pasodobles taurinos que este año cumple su XIX edición

El preámbulo de la Setmana de Bous lo marca la Societat Musical de Algemesí con el tradicional concierto de pasodobles taurinos que este año cumple su XIX edición. La Banda Simfònica Santa Cecília de esta sociedad musical tiene una cita con el público el jueves 20 de septiembre a partir de las 19.30 horas en el Teatre Municipal.
Los músicos algemesinenses que dirige Alberto Ferrer interpretarán pasodobles clásicos de este género musical como “Lagartijilla”, “Amparito Roca”, “Tercio de quites”. “El gato montés”, “Gallito” o “La puerta grande” entre otras piezas que se podrán escuchar en el Teatre Municipal. E
El concierto finalizará con la interpretación del preludio de “Carmen” de Bizet.Con la plaza ya prácticamente construida y la música de la banda algemesinense que acerca más todavía el ambiente de la semana taurina se llega ya a la fecha de inicio de la Setmana de Bous. Con éste serán ya diecinueve los años en que la banda de Algemesí realiza esta nueva aportación cultural a las fiestas algemesinenses.El preámbulo de la Setmana de Bous lo marca la Societat Musical de Algemesí con el tradicional concierto de pasodobles taurinos que este año cumple su XIX edición. La Banda Simfònica Santa Cecília de esta sociedad musical tiene una cita con el público el jueves 20 de septiembre a partir de las 19.30 horas en el Teatre Municipal.
._000165

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.