| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/06/2013

POBLACIONS » Llaurí

El PP toma el relevo de Gent de Llaurí en la alcaldía

María José Galán asume la vara de mando en cumplimiento del pacto de gobierno y los populares suman su quinta alcaldía en la Ribera Baixa


No hubo sorpresa. Pese a los incesantes rumores en los últimos meses sobre la posibilidad de que Gent de Llaurí incumpliera el pacto de legislatura firmado con el Partido Popular y acabara no cediendo la alcaldía, finalmente el pasado sábado Mª José Galán se convirtió en la nueva alcaldesa. Fue elegida con el apoyo de cinco de los nueve concejales de la corporación, los tres del PP y los dos del grupo independiente. Por su parte, Anna González, la candidata socialista, recabó el apoyo de los cuatro ediles que conforman su grupo municipal.
Tras recibir la vara de mando de manos del alcalde saliente, el independiente Juan Carlos Ribes, la popular Galán agradeció al público su apoyo y más tarde tomó la palabra para desgranar uno por uno los logros de la gestión del gobierno durante estos dos primeros años de legislatura, de los que subrayó la consecución de subvenciones provinciales, que han permitido tene la primera biblioteca, acondicionar el salón polivalente y poner en marcha un plan de ahorro energético, entre otros. Galán también se atribuyó el mantenimiento de la plantilla de profesores del CEIP Sant Blai. El autor de este texto es Salva Vives. Leer noticia completa en levante-emv.com.
 
 
Declaraciones de Mª José Galán y Juan Carlos Ribes el pasado martes a El Seis Doble

 
 
Declaracions de Joan Carles Ribes
 




Declaracions de María José Galán
 


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.