| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 30 de septiembre de 2020

POBLACIONES » Corbera » El PP de Corbera demana que es tanquen instal·lacions i suspenguen actes davant l’increment de casos de COVID-19
» Sanidad y Salud

El PP de Corbera demana que es tanquen instal·lacions i suspenguen actes davant l’increment de casos de COVID-19

“Donat que el govern municipal ha decidit seguir endavant en la celebració d’un concert el pròxim dijous i ha anunciat la venda anticipada d’entrades”


._000759
Davant els nous casos de Covid-19 detectats al nostre poble, des del Partit Popular de Corbera volem manifestar el següent:
-  Que tots els afectats es recuperen el mes prompte possible i que esta malaltia que pot tocar a qualsevol passe amb els menors símptomes possibles.
-  Donat que tant una persona del jutjat de pau com un regidor de l’Ajuntament han donat positiu (així ens ho va confirmar ahir la portaveu del govern municipal), demanem responsabilitat i que es procedisca al tancament preventiu de les instal·lacions municipals afectades fins a la seua desinfecció i fins a que es puga assegurar que no hi han mes contagis en l’àmbit laboral.
-  Sol·licitem que es facen les proves pertinents a totes aquelles persones que han estat en contacte, així com als funcionaris de l’Ajuntament i regidors.
-  Per a demà dimecres esta previst que se celebre un ple ordinari. En este context, demanem que la sessió es realitze, per responsabilitat, de forma telemàtica.
-  Donat que el govern municipal ha decidit seguir endavant en la celebració d’un concert el pròxim dijous i ha anunciat la venda anticipada d’entrades, demanem que no es celebren actes multitudinaris i que se suspenga qualsevol acte públic.
Evitem exposar-nos. Evitem els riscos. Evitem els contagis.
PARTIT POPULAR DE CORBERA

 
._000600

._000715
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.