| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 20 de enero de 2016

POBLACIONES » Carlet » El PP de Carlet presenta propostes per a l’elaboració dels pressupostos municipals 2016
» Política

El PP de Carlet presenta propostes per a l’elaboració dels pressupostos municipals 2016

Laura Sáez: “Espere que les propostes siguen valorades i reconegudes per part de l’equip de govern, ja que tots treballem amb un objectiu comú com és millorar la nostra ciutat”


._000025

.
-000049

 
L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega Requena, no dona cap resposta a les peticions verbals i escrites del Grup Popular de Carlet per a participar en els pressupostos de l’any en curs i que a data de hui encara no han sigut aprovats.
No obstant, el Grup Municipal Popular en l’ oposició  presenta per registre d’ entrada una sèrie de propostes a petició de la ciutadania referides a inversions per a la Ciutat de Carlet:
1. Pla de remodelació urbana de l’estació i Ada. Blasco Ibañez.
2. Millores en la pista d’ atletisme.
3. Millores en l’ Edificio d’ Escola D’Adults.
4. Millores en el Barri del Cortijo.
5. Implantar el Pla “Paso a Paso” de mobilitat escolar.
6. Millora i ampliació de la Ronda Malecó.
7. Implantar EL PORTAL DE TRANSPARÈNCIA.
8. Millores en el Barri de Villarubia.
A més es demana que se pressuposte el crèdit necessari per a iniciar el pla de minimització de l’ impacte ambiental per a dur a terme la legalització de les casetes.
Laura Sáez Martínez
portaveu del Grup Popular de Carlet



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.