El pont ha suposat una millora per al sector hostaler de Cullera

Lunes, 9 de diciembre de 2013 | e6d.es
• Les perspectives per a la campanya de nadal són baixes pel descens de menjars d'empresa
._000241
La campanya que comença amb el pont de la Immaculada i que s'allargarà fins reis ha començat amb millor aspecte per als propietaris de negocis, que, ahir mateix, van haver de treballar més del que ho havien estat fent en les últimes setmanes. Segons ha publicat el diari Las Provincias. La procedència dels comensals que es van acostar ahir als restaurants de Cullera era, en la seua majoria, de veïns de localitats properes, encara que tampoc faltaven de comunitats  ja fidels a la ciutat com Castella-la Manxa o Madrid. «Entre un 65 i 70% de les taules eren de gent de la zona, mentre que la resta eren de persones que ja ens coneixen, que Cullera s'ha convertit en un referent per a ells i que aprofiten algun pont, i més si fa bon temps, per a venir a passar alguns dies ací» erxplicà al diari un hostaler. Un dels factors que,  no ajuda al fet que la visió de les pròximes setmanes, incloent Nadal, siga una mica més positiva es refereix al descens que s'ha produït en els menjars d'empresa en els últims exercicis: «Abans, el propietari o el cap de l'empresa, s'animava a pagar un menjar o un sopar als seus empleats. Ara, les empreses que no han tancat, no aposten per aquest tipus d'actes, i són els propis treballadors els que s'organitzen i, pràcticament sense antelació, avisen que vénen a menjar o a sopar». Segons el regidor de Turisme de Cullera, Manuel López, la ciutat ha rebut gent, «però el turisme és el d'un dia, és a dir la gent que viu pels voltants i que tenen apartaments per ací, vénen, es passegen, mengen en els restaurants i ja està».  Respecte al nivell d'ocupació hotelera, López ha afirmat que ha sigut baix, «entorn d'un 35% o a un 40% en els diferents hotels de la localitat». Leer noticia completa en culleratv.es