| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/12/2015

POBLACIONS » Alzira » Homenatges i celebracions » Social » Successos

El policía Jorge García Tudela ha sido recordado en Alzira

Se va a consensuar imponerle la Insignia de Oro de la Ciudad a título póstumo que sería entregada a su familia


El subinspector de la Policía Nacional, Jorge García Tudela, residente en Granada y con su familia vinculada directamente a Alzira, murió el pasado viernes como consecuencia del atentado terrorista que se produjo en Kabul (Afganistán). Se trata de la segunda víctima del atentado, junto al policía Isidro Gabino Sanmartín Hernández, de 48 años de edad, que falleció también.
El Ayuntamiento de Alzira ha guardado un minuto de silencio hoy lunes 14 de diciembre, a las 13 horas, en la puerta de la Casa Consistorial. Han asistido la corporación municipal en pleno, familiares de la víctima y miembros de las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado.
Con este acto, la corporación municipal en pleno ha querido transmitir a las familias de los dos policías muertos en Kabul su condolencia y apoyo en estos momentos de tristeza y dolor; muy en especial a la familia de Jorge García Tudela, por su vinculación con nuestra ciudad.
Las banderas que ondean en el Ayuntamiento de Alzira estarán tres días a media asta en señal de duelo; así mismo, se va a consensuar imponerle la Insignia de Oro de la Ciudad a título póstumo que sería entregada a su familia.
 

Documento sonoro del acto
 


Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.