| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/04/2013

POBLACIONS » General » Ocupació » Social

El paro baja en marzo un 0,28% en la Ribera

Un pequeño descenso pero que todos confían en que sea el inicio de la recuperación económica


Las comarcas de la Ribera Alta y Baixa han visto cómo descendía el paro durante el último mes en un 0,28%, un pequeño descenso pero que todos confían en que sea el inicio de la recuperación económica. Esto supone que un total de 95 personas han dejado de estar en la lista del paro.
Estos datos son también desalentadores si se tienen en cuenta los resultados de desempleo obtenidos en marzo del año pasado. Y es que la variación interanual ha aumentado un 2,47% en la Ribera.
Además, y teniendo en cuenta los trabajadores en paro según su sexo, cabe destacar que los hombres desempleados en la Ribera Baixa y Alta han bajado un 0,76% y un 0,14% respectivamente. 
Por lo que respecta a las mujeres, tradicionalmente un sector castigado, cabe destacar que el desempleo ha subido un 0,24% en la Ribera Alta. En la Baixa, en cambio, las cifras de chicas desempleadas han bajado un 1,54%.
En la Ribera Alta el número de desempleados agrícolas ha bajado de manera casi imperceptible, un 0,66%.
En la Ribera Baixa, por otra parte, el sector que más ha visto descender el paro ha sido el de servicios, con una bajada del 1,84%.  Eva Juan.  Leer noticia completa en Las Provincias
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.