| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/11/2012

POBLACIONS » Algemesí » Exposicions » Fotografia » Religió i culte » Social

El Museu Valencià de la Festa de Algemesí acoge la entrega de premios del I Concurso Local de Fotografía de Semana Santa

Durante el acto también se inaugurará la exposición que alberga las 48 obras que se han presentado al concurso

Hoy viernes, 16 de noviembre, se inaugura en el Museu Valencià de la Festa la exposición que presenta las 48  obras que optaban al Primer Concurso Local de Fotografía de la Semana Santa de Algemesí.
El certamen está organizado por los antiguos alumnos de las Escuelas Pías de  de Algemesí -cofradía de nuestro padre Jesús del Silencio-, con la intención de ensalzar y recuperar el interés por una de las celebraciones más arraigadas en la ciudad.
La exposición está compuesta por 58 instantáneas realizadas durante la pasada Semana Santa en la localidad de las que resultó ganadora la obra presentada por Enrique Castell Borrás titulada “Jesús i la Creu”.
En el transcurso de la inauguración también se adjudicará el segundo premio al pintor algemesinense Antoni Roig, por su obra “Llum de Divendres Sant” y un tercer premio que ha recaído en Vicente Piquer Rosa por su obra “Sepulcre”. 
Del mismo modo, las  fotografías finalistas corresponden a Antoni Roig y Vicent  J. Bañuls Moragues.
Esta exposición fotográfica recoge imágenes de los traslados y de la procesión general en la que intervienen las cofradías de Cristo Rey, Nuestro Padre Jesús del Silencio, Santísimo Ecce Homo, Nuestro Padre Jesús Nazareno, Santísimo Cristo de la Agonía, Nuestra Señora al Pie de la Cruz, Nuestra Señora de la Soledad y Santo Sepulcro.
La muestra se podrá visitar desde hoy viernes hasta el próximo 30 de noviembre.
Ajuntament d’Algemesí
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.