| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 14 de octubre de 2019

POBLACIONES » L'Alcúdia » El millor Putxero de 2019 és el de La Fi de la Fam, de Sueca
» Arroz » Eventos gastronómicos

El millor Putxero de 2019 és el de La Fi de la Fam, de Sueca

El segon ha sigut per a Juan Veintitrés, de Benifaió, i el tercer per a Picanterra, de Cullera


._000514
El número total de restaurants presentats ha sigut de 17. A les 11 del matí  s’ha constituït el Jurat, format per restauradors de prestigi, com ara Núria Sanz, propietara de l’arrosseria l’Estibador, al Saler, que ha exercit de presidenta; Fausto Clemente, representant SalonesSiglo XXI, la sala que ens acull des del primer dia del concurs; Pere Gómez, propietari del restaurant l’Oncle Pere de l’Alcúdia; UlisesMenezo i Edu Espejo, propietari i cap de cuina dels restaurants Hoono i Tastem, de València; el mestre arrosser Juan Carlos Galbis i Els flamants guanyadors de l’any passat, Maite Navarro i Vicente Navarro del restaurant Casa Granero, de Serra. També hem comptat amb el xarcuter Richard Briz i el regidor de fira Gastronòmica Rubén Grau.
La resolució s’ha donat a conéixer a les postres del dinar del lliurament de premis, davant unes dues-centes persones, entre restauradors, periodistes i membres de les principals associacions del poble. Els premis del 12é Concurs han sigut:

PREMIS POSTRES AMB KAKI DE LA RIBERA
1r Premi: Restaurant Juan Veintitrés, de Benifaio(tel: 96 178 45 75 i 609 43 51 05)
2n Premi: Restaurant Miguel y Juani, de l’Alcúdia
3r Premi: Restaurant Bon Estar, de València

PREMIS PUTXERO VALENCIÀ
1r Premi: Restaurant La fi de la fam, de Sueca (tel: 615 33 47 02)
2n Premi: Restaurant Juan Veintitrés, de Benifaió
3r Premi: Restaurant Picanterra, de  Cullera
Ajuntament de l'Alcúdia


 



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.