| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/08/2019

POBLACIONS » Cullera » Economia

El Medusa deixa un impacte de més de 25 milions d'euros a Cullera

El festival bat rècords d'assistència en esta edició, arribant als 315.000 assistents


._000672

._000631
El Medusa Sunbeach Festival no deixa de créixer. Per la seua sisena edició, que va arribar a la seua fi la passada matinada, han passat més de 315.000 persones, segons informació de l'organització publicada en els mitjans de comunicació. El festival bat així rècords de públic i es torna a posicionar com un dels festivals més grans del territori nacional, deixant un impacte econòmic local de més de 25 milions d'euros.
La xifra comprén el moviment econòmic que genera este macroevent musical des de mesos abans de la seua celebració. Més de 3.000 persones treballen directa o indirectament perquè siga una realitat, des de la logística, els espectaculars muntatges, la seguretat o el personal del recinte, per citar només alguns exemples. A més, es tenen en compte els sis dies que dura el festival i la despesa mitjana per persona i dia.
Enguany el Medusa ha comptat amb un recinte de 300.000 metres quadrats i una zona d'acampada més gran que en les edicions anteriors, amb capacitat per a 10.000 persones.
Entre els principals atractius per als popularment coneguts com a ‘medusers’, el clima i la geografia de Cullera sumada a la participació en el festival de grans figures de la música EDM com Dimitri Hortes, Like Mike, Henry Méndez o Danny Romero.
El regidor de l'àrea de Serveis Econòmics, Juanvi Armengot, afirma que des de l'ajuntament es fa un gran esforç perquè es puga dur a terme el festival, “conscients com som del benefici que té la seua celebració en termes de creació d'ocupació i riquesa”. L'organització del festival ha declarat en alguns mitjans de comunicació que ja està treballant en la setena edició.
L'impacte del Medusa també es mesura en termes d'imatge, fent que Cullera aconseguisca una projecció nacional i internacional en els mitjans que la situa com un referent turístic. Una campanya de gran valor per a la població que contribuïx a enfortir el reconeixement i prestigi de Cullera.
Ajuntament de Cullera



 


._000633

._000642

._000663
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.