| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 14 de agosto de 2018

POBLACIONES » Cullera » El Medusa deixa un impacte de 25 milions d'euros a Cullera
» Cultura » Economía » Música

El Medusa deixa un impacte de 25 milions d'euros a Cullera

L'Ajuntament valora positivament el festival que ha deixat la ciutat al 100 % d'ocupació


._000296
._000564
El Medusa Sunbeach Festival més multitudinari de la seua història també ha sigut el més beneficiós per a l'economia local de Cullera. L'ajuntament de la ciutat xifra en més de 25 milions d'euros l'impacte econòmic d'un esdeveniment la repercussió del qual va més enllà dels sis dies que dura l'acampada, els concerts i les preparties.
L'organització ha xifrat en més de 300.000 els assistents a la quinta edició. Així mateix, ha estimat en més de 1.500 els llocs de treball directes i indirectes generats. D'altra banda, l'ocupació turística en el municipi ha aconseguit el 100 % durant estos dies, en gran part per la massiva afluència dels coneguts popularment com a 'medussers'.
De fet, moltes d'eixes reserves s'havien efectuat des de feia mesos i l'allotjament en la capital turística de la Ribera —malgrat les 10.000 places extra habilitades en el càmping del festival– ha sigut insuficient per a cobrir tota la demanda. D'altra banda, la logística del mateix festival ha suposat un revulsiu per a moltes empreses de Cullera i els voltants.

New Gym & Padel. Sueca – Centro deportivo con más de 1.000 metros cuadrados de instalaciones. Destacan sus 2 pistas cubiertas de pádel ._000561


L'alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, ha assenyalat que les xifres del Medusa demostren que el festival s'ha convertit en un element més que contribuïx a «impulsar la nostra economia, no solament als sectors que van lligats al turisme, sinó també a moltes altres empreses que treballen perquè este gegantesc muntatge puga ser realitat».
Tot i que l'alcalde comprén les molèsties col•laterals que genera un esdeveniment d'esta magnitud i ressalta els esforços i avanços dels últims anys per a reduir-les, sosté que el benefici per a la ciutat de la celebració del Medusa «ho compensa amb escreix».

Rendibilitat en termes d'imatge
L'«extra» que suposa el festival de música EDM més important d'Espanya es mesura també en termes d'imatge. La projecció nacional i internacional aconseguida per la marca Cullera «suposa una de les millors campanyes de difusió de la marca a la qual pot aspirar una destinació turística com la nostra». I açò, seguix la màxima autoritat local, és un intangible d'alt valor.
Que artistes de talla internacional com David Guetta o el rei del techno, Carl Cox, hagen inclòs Cullera en les seues gires mundials «aporten valor afegit a la marca, contribuïxen al reconeixement i prestigi de Cullera», conclou l'alcalde.

Ajuntament de Cullera
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.