| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 13 de mayo de 2015

POBLACIONES » Benimodo » El madrileny Leonel Morales guanya el concurs de piano de Benimodo
» Música

El madrileny Leonel Morales guanya el concurs de piano de Benimodo

El guanyador del concurs, a més, oferirà un concert a la Casa de la Cultura de la localitat dins de la programació cultural de 2016


._000314
El pianista de la localitat madrilenya de Las Rozas Leonel Morales va resultar el guanyador del Concurs de Piano Per a Joves Intèrprets Gabriel Terol Machí, celebrat a la Casa de la Cultura de Benimodo. En la fase final van actuar com a jurat Emilio Boil, Belén Sánchez i Marita Primo, qui van decidir que la interpretació per part de Morals de les obres "La Valse" de Ravel i "Sonata Dante" de Liszt mereixien el màxim guardó d'un certamen que reuneix a pianistes espanyols o residents a Espanya que no superen els vint-i-anys, ni tampoc han estat guardonats amb el primer premi en edicions anteriors del concurs benimodí. El guanyador es va adjudicar un premi en metàl•lic de 1.500 euros. En segona posició va quedar Harrison Herman, de Valdemorillo, Madrid; mentre el tercer premi va quedar desert segons les consideracions del prestigiós jurat. Aquests guardons estaven dotats de premis en metàl•lic de 750 i 300 euros.
El guanyador del concurs, a més, oferirà un concert a la Casa de la Cultura de la localitat dins de la programació cultural de 2016. A les rondes preliminars els concursants van interpretar una obra de Bach, Scarlatti o Soler i una altra de Haydn, Mozart o Beethoven. Els guardons van ser lliurats per l'alcalde de la localitat, Paco Teruel, i pel responsable de Pianos Clemente, Javier Clemente.
Ajuntament de Benimodo
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.