| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/01/2013

POBLACIONS » Benifaió » Esports » Futbol

El Juvenil Fútbol Sala del C.D. Benifaió es reconocido con el 'Premio a la Deportividad Juvenil'

Con este Trofeo a la Deportividad la FFCV quiere reconocer valores como la solidaridad y la amistad en el ámbito formativo/competitivo del fútbol sala


El Palau de la Música acogió hace unos días los premios anuales en la que el Comité de Fútbol Sala de Valencia reconoce a los equipos campeones y más destacados de la pasada temporada 2011/2012.
Con una asistencia de público que desbordó las previsiones más optimistas, la Sala 'Joaquín Rodrigo' del Palau de la Música de Valencia acogió la tradicional entrega de premios a los equipos campeones y subcampeones de la pasada campaña, así como la de los más destacados de los XXX Juegos Deportivos Municipales de Valencia, unas distinciones entre las que destacaba la otorgada al equipo juvenil de futbol sala del C.D. Benifaió. Así, el equipo benifaionense recogió ante el máximo responsable de la Federación de Fútbol de la Comunidad Valenciana, Vicente Muñoz Castelló, el Premio a la Deportividad Juvenil. El presidente de la federación estuvo acompañado de diversos miembros de su Junta Directiva y de los presidentes de los Comités de Arbitros y Entrenadores, José Miller y José Martínez Palomar respectivamente. En su discurso, el presidente de la FFCV recordó a los más de 400 asistentes la importancia del fútbol sala y su crecimiento en nuestra provincia en los últimos años, tanto en número de clubes como de equipos participantes en las competiciones que organiza la Federación.
Con este Trofeo a la Deportividad la FFCV quiere reconocer valores como la solidaridad y la amistad en el ámbito formativo/competitivo del fútbol sala.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.